Со овој софтвер не добивате само функционална алатка, туку најважно е од се дека добивате технологија на работење и управување со ресурсите на вашиот хотел .
Пријава и одјава на гости поединечно и групно. Внесување податоци со скенер или рачно.
Напреден систем за резервации со синхронизиран динамички календар.
Статистика за работењето и успешноста.
Преглед на работењето (промет, резервации, одјави и друго …)
Интеграција со други алатки, интерфејси и мобилни апликации.
Автоматско интегрирано управување и резервации од интернет канли во софтверот (Booking, Expedia, GDS, HRS и други)
Со овој софтвер не добивате само функционална алатка, туку најважо е дека добивате технологија на работење и управување со ресурсите на вашиот хотел. Неколку главни одлики на хотескиот софтвер се наведени подолу, а за останатите функционалност и детали побарајте презентација или состанок.
Софтверот е сигурен и не дозволува манипулации со записите со кои располагате при работењето. Водено е сметка за заштита на лични податоци на гости согласно законските прописи и регулативите на хотелите. Автоматски Backup на податоците се прави согласно правилата и потребите на хотелот.
Со овој софтвер добивате интегрирана алатка Channel Manager за резервации и менаџирање на продажбата на собите од и кон ОТА (Online Travel Agency) каналите директно преку софтверот ХОСПЕС
ПРЕДНОСТИ ПРИ КОРИСТЕЊЕ НА СОФТВЕРОТАвтоматизираното управувањето со пристигнатите резервации е многу ефикасно и паметно, го намалува ризикот од грешка на персоналот и ја зголемува продажбата на хотелските соби со постојано форсирано качување на празни соби на каналите.
Апликација за мобилен телефон наменето за менаџери за следење на состојбата на Хотелот и кога не сете присатни во него.
Секогаш имате евиденција на гости кои ги очекувате да пристигнат и да се сместат во хотелот со податоци од каде е резервацијата (ОТА канали, локално направена или група).
ПРЕДНОСТИ ПРИ КОРИСТЕЊЕ НА СОФТВЕРОТ
Брзо и едноставно формирање на секаков тип про-фактури
Изготвување секаков тип на фактури од хотелот што не се врзани со соби
Брзо и едноставно креирање на фактура од повеќе хотелски сметки
Намалување грешки при изготвување сложени пресметки за хотелски престој
Фактури со готовинска наплата
Евиденција на должници при затварање хотелски сметки од рецепција
Секогаш имате евиденција и преглед на состојба на фактурите
Поврзаноста на софтвериете за фактурирање и хотелското работење возможува да се изготат фактури со целосна и многу брза автоматска пресметка на повеќе селектирани хотелски сметки споени во една фактура.
Со овој софтвер добивате интегрирана алатка за менаџирање на соби за одржување, задачи за собарки, техничка
ПРЕДНОСТИ ПРИ КОРИСТЕЊЕ НА СОФТВЕРОТ
Потполна евиденција на статус за секоја соба
Планирање на вработени за одржување и перална
Менаџирање на вработените за одржување соби
Следење на технички дефекти
Евиденција на МиниБар директно од соба
Навремено алармирање на неисправности
Намалување грешки при одржување и подредување на собите
Нема грешки при задавање задачи
Целосен преглед за настаната штета или друг тип на забелешки од собите. Евивиденција со слика и запис на настанот директно од мобилна апликација за собарки, доделување на задачи на техничка служба и извештај за статусот на пријавените дефекти.
Менаџерот/ите можат да користа мобилан апликација која во реално време ја покажува состојбата на угостителскиот објект од наплати, нарачки и многу други опции.
Состојбата на сите артикли, влезот и излезот се ажурират во реално врме на работењто со што менаџерите можат во било кое време да имаат реална состојба на количините и да направат попис на робата во ресторанот/бар
Користењето на мобилната апликација за мобилен келнер многукратно ја убрзува услугата, се штеди на времто за враќање на шанк до работниот компјутер и може да се направат повеќе нарачки при една посета на масите со гости.
Секој вработен се регистрират од страна на менаџерите посебно и може да има многу различности во пристапите кон функциите на програмот. Сите тие улоги ги задава одгворното лице кое има пристап во делот на програмот за регистрирање на вработени.
Да можно е. Програмот нема ограничувања на бројот на маркер принтери. Може да се постават онолку мрежни принтери колку места за подготвока на артикли има угостителскиот објект. При нарачка на различни производи оддеднаш секој од артиклите ќе се пешати на соодветна локација (принтер) на која што се подготвува.
Вработените можат да пристапат со внесување шифра или со посебни без-контактни чартички. Картичката за пристап овозможува тајност на шифрата, а вработените се заштитени од несакани манипулации.
Изборнико за попустот е активен пред наплата на сметката и може да го гледа само вработенито за кој што е активирана опцијата. Попустот може да се регистрира преку безконтактни клиентски картички или со избирање на име на фирма за која има дефинирано ппопуст.
Со користење на модулот Kitchen System (систем за кујни/шанк), кујната или шанкот можат да ги гледаат нарачките на екран во зависност од местото на подготвка на нарачаните артикли.
Да , таа опција многу корисна истата е овозможена преку системот за кујна/шанк.
Принтањето на фактури е многу лесно и автоматизирано при затварање на сметката за одреден клиен. Исто така имате можност да соберете повеќе отворени сметки за ист клиент и да направите збирана заедничка фактура.
Секој корисник на софтверот има различен пристап до модулите на софтверот. Менаџеро ги има максималните привилегии во сите модули на софтверот преку кои може да го управува и да ги користи за подесување на сите фази на работење во угостителскиот објект.
Софтверот пружа одлична можност за резервации на маси. Резервациите можат да бидат изработени локално или директно од гостите со ON-Line апликација.
Софтерот е така креиран да не пречат моментални интевенции или дополнување во тек на работното време со што овозможува додавање, менување корекции на артикли и мениа.
Софтверот за On-Line нарачки кој клиентите можат сами да го инсталираат е интегриран, синхронизиран и поврзан со софтверто во ресторанот. Преку апликацијата е можна нарачка од надвор и истата да биде веднаш платена од страна на гостинот преку сигурносниот ситем за наплата со картички.
Наплата е решена детална и со многу функционалности, а една од нив е поделена наплата по тип на плаќање со што се обезедува брзо и едноставно затаварање и наплата на сметка во секоја комбинација по барање на гостите.
Имате дополнителни прашања во врска со софтверот? Ве молиме контактирајте не.
Понеделник -Петок 8:00-16:00
Техничка поддршка 24/7
Kонтакт тел: 070 262 072 и 071 209 021
Тел. за тех. поддршка: 070 387 386
ул. Дренак 5A / 10
1000, Скопје, Северна Македонија
info@bgsoft.mk
www.bgsoft.mk
powered by cyber38